16 квітня 2019 р.

КВЕСТ ДО ДНЯ ЗДОРОВЯ
До Всесвітнього дня здоров’я 11 клас на чолі з класним керівником Гмирею Л.О. організували КТС «Молодь обирає здоров’я». Учні 5-11 класів були задіяні на різних тематичних станціях. Було цікаво, пізнавально і захоплююче!!!
Здоров’я – це справжнє багатство, наявність якого ми інколи ігноруємо. Здорові люди здебільш рідко замислюються про те, як правильно і розумно влаштувати свій побут і життєдіяльність, щоб їх здоров’я залишалося міцним і надійним на тривалу перспективу. Наше власне здоров’я дуже легко втратити. У Всесвітній день здоров’я ми бажаємо всім його надійного зберігання.

«Здоров'я – мудрих гонорар».         П.Ж. Беранже



Немає коментарів:

Дописати коментар

ШКІЛЬНИЙ ПРОЄКТ "ПОДОРОЖ ЄВРЕЙСЬКИМ КВАРТАЛОМ" Протягом 2023-2024 рр. реалізовуємо авторський історични...